logo_stars
Winkels
BE
Drapeau France France
Drapeau Belgique Belgique
Bandera de España España
Flagge von Deutschland Deutschland
Vlag van Nederland Nederland
Flag of England English
0
Uw mand
TERUGKEREN
EEN ARTIKEL GEKOCHT OP ONZE SITE
30 dagen bedenktijd, Uw retourverzoek moet binnen 30 dagen na de datum van ontvangst of afhaling van het pakket worden ingediend. In het kader van een bestelling van meerdere producten begint de termijn van 30 dagen pas te lopen vanaf de ontvangst van het laatst geleverde product.
Wat moet ik in mijn pakket stoppen?
  1. Zorg ervoor dat u uwcompleet product, in originele staat (verpakking, accessoires, instructies) in nieuwstaat met originele verpakking(behalve in het geval van een geschil met de vervoerder). Artikelen en verpakkingen die door de klant onvolledig, beschadigd, beschadigd of bevuild worden teruggestuurd, worden niet teruggenomen. Zijn uitgesloten van het recht van teruggave: artikelen die op verzoek van de klant zijn gepersonaliseerd, evenals producten die uit voorraad zijn en computersoftware, audio- of video-opnameproducten, wanneer de beschermende blister is verwijderd.

  2. Print onderstaand formulier uit.Alle velden zijn verplicht om uw retour correct te verwerken

  3. Pak je pakket zorgvuldig inwaarin je het ingevulde formulier hebt bijgevoegd (vergeet niet een kopie te bewaren) en een kopie van je Star's Music-factuur.

  4. Stuur je pakket naarSTAR'S MUSIC - 76, rue du Capitaine Guynemer - 92400 Courbevoie - Frankrijk.

  5. Onze dienst na verkoop neemt na ontvangst van het retourpakket per e-mail of telefoon contact met u op. De tijden kunnen variëren afhankelijk van de werkdagen en de bezorgtijden van je pakket.
Moet ik de retourkosten betalen?
  • Ben je van gedachten veranderd.
    Het is jouw keuze. In dit geval zijn de retourkosten de verantwoordelijkheid van de klant, de verzendkosten voor een retourpakket liggen tussen € 5,50 voor een licht pakket en vanaf € 28 voor een zwaar pakket van meer dan 30 kg.

  • U heeft niet het juiste product ontvangen of het ontvangen product is defect
    Het is onze schuld. Neem contact op met onze klantendienst, voeg indien mogelijk een foto met de beschrijving van het defect toe aan info@stars-music.fr of telefonisch op 01 81 930 900 om u indien nodig een gratis retourbon te sturen.

  • U heeft een beschadigd product ontvangen
    Dit is een vervoerdersgeschil. Houd er rekening mee dat de informatie over de te nemen voorzorgsmaatregelen bij ontvangst van uw pakket per e-mail met uw pakketnummer naar u is verzonden. We kunnen alleen een bestand openen in geval van reserveringen die zijn geuit op het moment van levering. Neem contact op met onze klantenservice, indien mogelijk met een foto van het defect op info@stars-music.fr of per telefoon op 01 81 930 900 om u indien nodig een gratis retourbon te sturen.