Veelgestelde Vragen ...
en reacties
Ik wil graag bestellen
9 questions
1. Helemaal boven op de website bevindt zich een veld “zoeken...” waarin U
trefwoorden kan typen volgens :
. het merk
. het productsoort (stratocaster bijvoorbeeld)
. het productgebruik (stage of studio bijvoorbeeld)
Verenig verscheidene criteria zoals “studio hoofdtelefoon” of “Fender
stratocaster” voor een nauwkeuriger resultaat.
2. U kunt rechtstreeks onze categorieën en filters gebruiken voor uw artikel
opzoekingen :
. de prijscategorie
. het soort aanbod (nieuws, promo, best-seller, voorraadvermindering)
. de ondercategorie, enzo…
3. U vindt niet uw artikel nog niet. Aarzel niet om contact met onze
klantendienst op te nemen via telefoon op +33 1 81 930 900 of email op
info@stars-music.fr
Bestellen op onze website, in enkele klikken, het is eenvoudig
1. Zoek naar het artikel van uw keuze op de website (zie hierboven)
2. Raadpleeg de productfiche voor meer informaties en om de beschikbaarheid te
kennen (zie Voorraad en leveringstijd)
3. Kies het artikel dat U wenst te kopen door op “toevoegen aan de winkelmand”
te klikken
4. Zodra uw artikelen in de winkelmand zitten, laat U zich leiden door op de
knop “bestelling uitvoeren” te klikken.
de voorraadbeschikbaarheden zijn aangeduid op elke productfiche, onder de
“toevoegen aan de winkelmand” knop.
• In voorraad - bij U binnen 24u/48u
Het artikel is huidig beschikbaar in ons magazijn of in een van onze
partnerwinkels.
• In voorraad - bij U ...
Het artikel is beschikbaar bij onze leverancier en zal binnen de de aangeduide
tijd geleverd worden. Merk op dat de duur gelden als inschatting en kunnen
gewijzigd worden. De klant zal ervan verwittigd zijn via email of telefoon.
• Op bestelling - contacteer ons
Het artikel is in beperkte hoeveelheid in onze winkel en wij moeten contact met
de leverancier opnemen om de beschikbaarheid goed te keuren en de leveringstijd
vernemen.
• Restocking - leverbaar vanaf
dd/mm/jjjj
Het artikel is uitverkocht maar wij hebben het besteld bij onze leverancier en
zal voor levering beschikbaar zijn vanaf de aangegeven datum.
• In pre bestelling - leverbaar vanaf
dd/mm/jjjj
Het artikel is een nieuwigheid die wij besteld hebben via onze leverancier en
zal voor levering beschikbaar zijn vanaf de aangegeven datum.
• Winkels - beperkte hoeveelheid (1 exemplaar
alleen)
Er blijven weinig artikelen over - Opschieten!
• Op bestelling - neem contact op met ons
Het artikel is niet meer in winkel beschikbaar en wij moeten onze leverancier
contacteren om de beschikbaarheid en leveringstijd te bevestigen.
x Uitverkocht artikel - neem contact op met
ons
Het artikel is niet meer in winkel beschikbaar en wij moeten onze leverancier
contacteren om de beschikbaarheid en leveringstijd te bevestigen.
U kunt ook de beschikbaarheid in de Star’s Music winkel vinden op elke productfiches.De gemiddelde voorbereidingstijd van de bestellingen bij Star’s Music is van 1 à 2 werkdagen. Het is mogelijk dat een product niet in voorraad is bij de uitvoering van uw bestelling en dat deze duur langer mag zijn. Aarzel niet contact op te nemen met onze klantendienst in twijfel. Bedankt om op te merken dat onze leveringstijden in werkdagen aangeduid worden. Onze ploeg kan namelijk de bestellingen enkel bij de openingsuren behandelen. De bestellingen na 18u00 uitgevoerd worden vaak de volgende ochtend behandeld. De bestellingen bij het weekeinde uitgevoerd (zaterdag en zondag) zullen enkel de volgende maandagochtend behandeld worden.
Star’s Music.fr stelt U verscheidene betaalwijzen voor :
- Bankkaart (Visa, Mastercard, Bancontact)
- Bancontact
- Paypal
- Overschrijvingen
• Bankkaart
De betaling via bankkaart is volledig beveiligd dankzij het online betaalsysteem
van onze bankpartner KBC.
Uw bankgegevens circuleren enkel onder versleutelde vorm op het netwerk, dat
betekent dat zij gecodeerd zijn zodat zij helemaal onleesbaar worden.
Meer informaties over de 3D secure in onze AVV.
Wij aanvaarden de Visa, MasterCard, American Express kaarten. Uw moet aangeven :
- het bankkaartnummer
- de validiteitsdatum
- de visuele cryptogram die zich op de achterkant van uw kaart bevindt
• Paypal
Als U al een PayPal rekening heeft, meldt U zich aan met uw inloggegevens.
Als U nieuw bent, U kunt een PayPal rekening creëren en uw betaling bevestigen
of rechtstreeks met bankkaart betalen.
Na bevestiging van de betaling op PayPal en de goedkeuring van uw bestelling, U
wordt gedebiteerd en uw pakket verlaat ons magazijn. Als U uw artikelen
terugstuurt, het passende bedrag zal op uw PayPal rekening terugbetaald
worden.
• Overschrijvingen
Als U via overschrijving uw Star’s Music bestelling / offerte wilt betalen :
- Uw bestelling zal enkel na ontvangst van de betaling in rekening genomen
worden
- De producten zullen niet gereserveerd zijn vooraleer ontvangst van de
overschrijving
- De bankgegevens (IBAN) zullen U via email gestuurd worden
Wij raden U aan uw overschrijving zo snel mogelijk uit te voeren
, met het bestel- of offertenummer op de overschrijvingsopdracht. Breng
ons op de hoogte over het uitvoeren zodat wij de overschrijving sneller
behandelen.
Stars-music.com stelt U voor standaard of expres levering via de volgende
partners :
- COLISSIMO - www.colissimo.fr
- GLS - www.gls-group.eu
- DB SCHENKER - www.dbschenker.com
- CHRONOPOST - www.chronopost.fr
Volgens de voorraad en de pakket dimensies die uw bestelling samenstellen, een
of verscheidene leveringswijzen kunnen voorgesteld worden, U hoeft alleen een
leveringswijze te kiezen. (Meer info in “De levering” afdeling van onze AVV)
Ongeacht de gekozen vervoerder, U zal uw bestelling kunnen volgen dankzij het
volgnummer van het pakket dat U via mail gestuurd zal worden bij de verzending.
While purchasing on Stars-Music.com you have the choice to modify the delivery address on the cart page, just before you pay for your purchases. Click on the "Modify" button in the "Delivery address" box at the "Payment" or "Delivery" stage.
At any time, you can also modify your details on the "My account" tab. In the "Default delivery address" box, select "Manage my addresses".
If you decide to change the delivery address after placing your order and paid for it on-line, you will not be able to modify it on the website. We invite you to contact our customer services by email or telephone to have your current delivery address modified.
Bij uw aankopen op Stars-Music.com, U heeft de mogelijkheid om het
leveringsadres te wijzigen op de winkelmandpagina, net vooraleer uw aankopen te
betalen.
Op elk moment, U kunt ook uw gegevens wijzigen in de rubriek “mijn rekening”. In
het veld “leveringsadres bij verstek” kies “adressen beheren”.
Als U beslist de leveringsadres na bestelling en betaling te wijzigen, zal U dat
niet online kunnen doen. Wij nodigen U uit om contact met onze klantendienst op
te nemen via email of telefoon teneinde uw huidig leveringsadres te wijzigen.
Star’s Music bestaat voornamelijk uit super stores waar U uw droominstrument in de beste omstandigheden kan uitproberen in gezelschap van onze ploeg van gepassioneerde muzikanten die U kunnen helpen.
Alle artikelen in winkel zijn ook online beschikbaar. Integendeel, sommige artikelen worden enkel online verkocht.
Om te weten of een artikel beschikbaar is bij een van onze winkels, hoeft U alleen op het “beschikbaarheid winkel zien” menu op elke productpagina te klikken.
Onze Star’s Music winkels
STAR'S MUSIC PARIS
1 à 11 boulevard de Clichy, 75009 PARIS - FRANCE
plus d'infos
STAR'S MUSIC LILLE
72 Rue des Arts, 59800 LILLE - FRANCE
plus d'infos
STAR'S MUSIC LYON
247 rue Marcel Merieux, 69007 LYON - FRANCE
plus d'infos
STAR'S MUSIC TOULOUSE - FRANCE
34 boulevard de la Gare, 31500 TOULOUSE - FRANCE -
plus d'infos
Ik aarzel nog...
9 questionsWij voeren elke dag concurrentiële wakes uit teneinde U de beste prijzen te garanderen. Daarom kunnen de prijzen van sommige artikelen schommelen van een dag tot de andere. Bovendien, mogen onze leveranciers prijsveranderingen toepassen zonder opzegperiode. Dat kan de prijzen positief of negatief beïnvloeden.
De aangeduide prijzen gelden dus voor de duur van het online gaan.
Star's Music behoudt zich het recht om zijn prijzen te veranderen op welk moment ook, maar de producten blijven gefactureerd op basis van de geldige tarieven op het moment van het opslaan van de bestelling op die datum, onder réserve van beschikbaarheid.
Wij voeren elke dag concurrentiële wakes uit teneinde U de beste prijzen te
garanderen. Daarom kunnen de prijzen van sommige artikelen schommelen van een
dag tot de andere. Bovendien, mogen onze leveranciers prijsveranderingen
toepassen zonder opzegperiode. Dat kan de prijzen positief of negatief
beïnvloeden. U heeft elders goedkoper gevonden ?
Neem contact op met ons via telefoon op +33 1 81 930 900
In het kader van onze commerciële politiek, U kunt kortingsbonnen krijgen. Hun
gebruiksvoorwaarden kunnen veranderen en zullen ter ontvangst uitgelegd worden.
Hun gebruik op de website is mogelijk via de “heeft U een promocode?” sectie van
de winkelmand. Nadat U deze code heeft gevalideerd, hij zal op uw winkelmand
toegepast worden als hij bij de gebruiksvoorwaarden past.
Om al onze promocodes te krijgen, schrijf U zich in op de Star’s Music newsletter teneinde goede plannen via email te ontvangen. Om zeker te zijn niets te missen, U kunt ook onze actualiteit volgen op onze Facebook pagina.
Vanaf ontvangst- of afhalingsdatum van uw pakket, heeft U 30 dagen om uw artikel
terug te sturen. De retourkosten zijn ten laste van de klant.
Teneinde uw geval zo goed mogelijk te handelen, dank U ons te verwittigen van
elke retourprocedure voor omruil via email op info@stars-music.fr.
Indien de nieuwe bestelling duurder is zal de gebruiker het verschil moeten
betalen bij zijn omruilaanvraag. Integendeel, indien het bedrag van de omruil
goedkoper dan het aanvankelijke bedrag is, zal de gebruiker ter ontvangst van de
aanvraag een tegoedbon geldig op de website krijgen als terugbetaling van het
verschil.
Bij de verzending van uw omruil pakket zal U een bevestigingsmail van de verzending krijgen met het volgnummer van uw pakket.
Ik heb besteld
9 questions
U heeft bij Star’s Music besteld en wij bedanken U ervan. Een email wordt
gestuurd bij elke bijwerking van deze bestelling. U kunt de verschillende status
van uw bestelling volgen op elk moment door U aan te melden op “mijn rekening”
in het tabblad “mijn bestellingen”. U vindt hier de lijst van de verschillende
status en hun betekenis omtrent de vraag “waar is mijn bestelling?”
De gemiddelde voorbereidingstijd bij Star’s Music is van 1 à 2 werkdagen. Het is mogelijk dat een product niet in voorraad is bij het uitvoeren van uw bestelling, dat kan deze duur langer maken. Aarzel niet om de aangegeven tijden te raadplegen op onze website en contact met onze klantendienst op te nemen in geval van twijfel.
Bedankt om op te merken dat onze leveringstijden in werkdagen aangeduid worden.
Onze ploeg kan namelijk de bestellingen enkel bij de openingsuren behandelen. De
bestellingen na 18u00 uitgevoerd worden vaak de volgende ochtend behandeld. De
bestellingen bij het weekeinde uitgevoerd (zaterdag en zondag) zullen enkel de
volgende maandagochtend behandeld worden.
Hieronder staat de leveringsplanning voor de de bestellingen waarvan de
producten in voorraad en goedgekeurd zijn :
Dag van de goedkeuring van de levering |
Leveringsdag (Express Mode) |
Leveringsdag (Standaard mode) |
Maandag voor 13u |
Woensdag | Donderdag of Vrijdag |
Dinsdag voor 13u |
Woensdag | Donderdag of Vrijdag |
Woensdag voor 13u |
Donderdag | Vrijdag of Maandag |
Donderdag voor 13u |
Vrijdag | Maandag of Dinsdag |
Vrijdag voor 13u |
Maandag | Dinsdag of Woensdag |
Zaterdag |
Dinsdag | Woensdag of Donderdag |
Zondag |
Woensdag | Donderdag of Vrijdag |
Als U een artikel in voorraad bij de leverancier besteld heeft de leveringstijd
mag van 2 à 5 dagen of 8 à 10 schommelen volgens de leverancier. De gegeven
leveringstijd wordt op elke productfiche van de website aangeduid. De effectieve
leveringsdatum wordt U nadien via mail gestuurd, na bestelling en goedkeuring
van uw betaalmiddel.
Een andere email wordt U gestuurd bij de verzending van uw bestelling met uw pakketnummer om uw levering op elk moment te kunnen volgen. U kunt ook uw pakketnummer raadplegen op de rubriek “mijn rekening” tabblad “mijn bestellingen” en “pakketten volgen”.
De gemiddelde voorbereidingstijd bij Star’s Music is van 1 à 2 werkdagen. Het is
mogelijk dat een product niet in voorraad is bij het uitvoeren van uw
bestelling, dat kan deze duur langer maken. Aarzel niet om de aangegeven tijden
te raadplegen op onze website en contact met onze klantendienst op te nemen in
geval van twijfel.
Bedankt om op te merken dat onze leveringstijden in werkdagen aangeduid worden.
Onze ploeg kan namelijk de bestellingen enkel bij de openingsuren behandelen. De
bestellingen na 18u00 uitgevoerd worden vaak de volgende ochtend behandeld. De
bestellingen bij het weekeinde uitgevoerd (zaterdag en zondag) zullen enkel de
volgende maandagochtend behandeld worden.
• Op wacht van betaling
U koos via overschrijving te betalen. Uw bestelling zal alleen na ontvangst van
uw betaling behandeld worden.
Als uw betaling goedgekeurd is door onze bank, uw bestelling zal naar “lopende
voorbereiding” status wisselen.
In afwezigheid van uw overschrijving, uw bestelling zal naar “afgelast” wisselen
en U zal volledig terugbetaald worden.
In beide gevallen, een email zal U gestuurd worden. Onze adviseurs zijn tot uw
beschikking via email of telefoon om U een alternatief voor te stellen.
• Lopende voorbereiding
Uw betaling is goed opgeslagen, wij bereiden uw bestelling voor die geleverd zal
worden binnen de leveringstijd in uw winkelmand aangegeven. Indien een langere
duur noodzakelijk is, U zal op de hoogte gebracht worden via mail met een nieuwe
aanwijzende datum.
• Restock
Uw artikel is beschikbaar bij onze leverancier (het artikel stond beschikbaar op
bestelling op onze website). Wij kozen het te bestellen om er zeker van te zijn
U een nieuw product te verzenden, nooit uitgepakt en geen winkelmodel. De
restocktijd schommelt van 2 à 8 dagen volgens de leveranciers.
De leveringstijd is in uw winkelmand aangeduid. U zal via email op de hoogte
gebracht worden van de aanwijzende leveringsdatum.
• Gedeeltelijk verzonden
Uw bestelling begrijpt verscheidene artikelen in en werd in verscheidene
pakketten verzonden. U heeft een eerste email gekregen met uw pakketnummer. U
zal een tweede email krijgen met een nieuw pakketnummer. Zodra uw bestelling
volledig verzonden, uw bestelling zal naar “verzonden” status wisselen.
• Verzonden
Uw bestelling is volledig verzonden. Een email werd U gestuurd met uw
pakketnummer. Als U geen email gekregen heeft, kijk in de SPAM. U kunt ook uw
pakketnummer vinden door U aan te melden op “mijn rekening” op de lijn die bij
uw bestelling past.
• Terugbetaald
Uw hebt de annulatie van uw bestelling gevraagd of die werd afgelast door onze
bankdienst omdat de betaling afgekeurd is. U zal de terugbetaling transactie
kunnen zien op uw zichtrekening.
• Geweigerde betaling
Onze bankdienst heeft uw betaling afgekeurd. Die is dan geweigerd. Het mag
gebeuren, meestal met buitenlandse bankkaarten. In dit precieze geval, wij
nodigen U uit contact op te nemen met onze klantendienst om een
betalingsalternatief te vinden.
Zodra uw bestelling uitgevoerd, U kunt het niet meer wijzigen of annuleren op onze website. Nochtans, als uw bestelling nog in behandeling is, niets makkelijker : stuur maar een email naar info@stars-music.fr geef uw bestelnummer aan en leg ons uw situatie uit. De bestelling zal afgelast worden zodat U een andere kunt uitvoeren.
Als U een vergissing heeft gemaakt en meermaals dezelfde bestelling uitgevoerd
heeft, geen paniek : stuur een mail naar info@stars-music.fr en geef de
bestelnummers* die verwijderd moeten worden door. Als U meermaals dezelfde
bestelling heeft betaald, wij betalen U de totaliteit van het bedrag van de
bestelling terug.
*U vindt uw bestelnummer in uw bevestigingsmail of op onze website in “mijn rekening”, tabblad “mijn bestellingen”.
In geval van afwezigheid, ongeacht de gekozen leveringswijze, als een
kennisgeving van doorgang in uw brievenbus gestort is (Uw brievenbus moet
bereikbaar zijn), U heeft 15 dagen om uw pakket bij het betroffen postkantoor of
relaispunt (doorgaans een buurthandel) af te halen. Neem uw kennisgeving van
doorgang en een identiteitsbewijs mee.
Uw kunt nakijken waar uw pakket zich bevindt dankzij uw volgnummer via email
gekregen. Indien U denkt dat uw pakket verloren is, neem contact op met onze
klantendienst :
Via telefoon op +33 1 81 930 900 (maandag tot zaterdag, van 9 tot 7
non-stop)
Via email : info@stars-music.fr
Onze ploegen zullen U helpen uw pakket terug te vinden.
Vanaf ontvangst van uw pakket, dank U om zijn inhoud te controleren in aanwezigheid van de bezorger vooraleer de leveringsbon te tekenen. Als dat niet gedaan is en U ontdekt nadien dat uw materieel beschadigd is, wij zullen uw klacht aan de vervoerder niet kunnen doorgeven. Als het materieel defect is, geef het onmiddellijk aan door op de bon de aard van de schades precies en duidelijk te beschrijven. Neem nadien contact op met onze online verkoopdienst met, als mogelijk, een foto van de defect op info@stars-music.fr
In het kader van de garantie herinneren wij u eraan dat alle producten in de originele verpakking moeten worden teruggestuurd. worden teruggestuurd in de originele verpakking. Daarom vragen wij u om deze te bewaren met alle documenten en accessoires te bewaren.
JIk heb mijn bestelling ontvangen
9 questions
Om een factuur te krijgen, meld U zich aan op onze website, rubriek “mijn
rekening”, vanuit de onthaalpagina toegankelijk, voer uw logins in en klik op
“goedkeuren”. Dat gedaan, ga naar het tabblad “mijn bestellingen” en kies de
factuur waarvan U een factuur krijgen wenst. Klik op “weergeven” om de detail te
bekijken. Zo kunt U uw factuur vinden en afdrukken als nodig.
Voor een bestelling met verscheidene artikelen, het is mogelijk dat de artikelen in verscheidene pakketten worden verzonden. Zo kan de volgorde van aankomst van de producten verstoord worden. In dit geval aarzel niet ons een mail onmiddellijk te sturen op info@stars-music.fr met uw bestelnummer om zeker van het verlopen van de operaties te zijn.
Gelieve een mail naar onze klantendienst info@stars-music.fr te sturen met uw bestelnummer, het bestelde artikel en ontvangen artikel. De klantendienst zal ervoor zorgen dat alles zo snel mogelijk opgelost wordt.
Als uw artikel niet werkt een paar dagen na ontvangst en gebruik, gelieve contact op te nemen met onze naverkoopdienst op sav@stars-music.com en geef uw bestelnummer aan met het defect en serienummer van het apparaat.
Als U een defect artikel heeft ontvangen, neem contact op met onze klantendienst om een retour uit te voeren in het kader van uw garantie (zie “hoe een artikel terug te sturen”?)
In overeenkomst met onze Algemene VerkoopsVoorwaarden, alle artikelen kunnen onderwerp zijn aan herroepingsrecht, via omruil of ,terugbetaling behalve die met een tegengestelde vermelding. Bijvoorbeeld, producten die een personalisatie op vraag van de klant hebben ondergaan of de opnamesoftwares, producten met een uitgetrokken bescherming…
Vanaf de ontvangst- of afhaaldatum, U heeft 30 dagen om uw pakket terug te sturen. De retourkosten zijn ten laste van de klant.
Om uw artikelen terug te sturen, gelieve het retourformulier toe te voegen in uw
pakket.
Teneinde uw geval zo goed mogelijk te behandelen, gelieve ons te verwittigen van
elke retourprocedure via email op info@stars-music.fr .
De retours moeten naar Stars-Music.com - 76 rue du Capitaine Guynemer - 92400
Courbevoie. Het terugsturen mag enkel aanvaard worden voor de volledige
producten in hun originele toestand (verpakking, toebehoren, handleiding) met
een kopie van de aankoopfactuur. De artikelen die onvolledig, beschadigd of
vervuild door de klant zijn zullen niet teruggenomen worden. Opgelet, geen
zending in tegen vergoeding zal aanvaard worden, voor elk motief ook.
Vanaf de ontvangst- of afhaaldatum, U heeft 30 dagen om uw pakket terug te sturen. De retourkosten zijn ten laste van de klant. Teneinde uw geval zo goed mogelijk te behandelen, gelieve ons te verwittigen van elke retourprocedure via email op info@stars-music.fr Indien de nieuwe bestelling duurder is zal de gebruiker het verschil moeten betalen bij zijn omruilaanvraag. Integendeel, indien het bedrag van de omruil goedkoper dan het aanvankelijke bedrag is, zal de gebruiker ter ontvangst van de aanvraag een tegoedbon geldig op de website krijgen als terugbetaling van het verschil. U zal bij verzending van uw inruil bestelling een mail van verzendingsbevestiging krijgen met uw pakket volgnummer.
• Terugbetaling na een retour
U heeft een artikel op onze website besteld, U heeft het ontvangen maar dat past niet bij U? U kunt het terugsturen voor terugbetaling. Vanaf de ontvangst- of afhaaldatum, U heeft 30 dagen om uw pakket terug te sturen. De retourkosten zijn ten laste van de klant.
Om uw artikelen terug te sturen, gelieve het retourformulier toe te voegen in uw pakket. Teneinde uw geval zo goed mogelijk te behandelen, gelieve ons te verwittigen van elke retourprocedure via email op info@stars-music.fr.
Wij engageren ons om U terug te betalen binnen een duur van 15 dagen of minder
na ontvangst van de producten bij ons. De terugbetaling van een aankoop, zal
uitgevoerd kunnen worden via alle betaalmiddelen. In geval van een betaling in
termijnen, uw herroepingsrecht zal het annuleren van het krediet veroorzaken. De
kredietmaatschappij of Star’s Music zal U kunnen terugbetalen. Nochtans, wij
zouden U nog steeds een tegoedbon voor een volgende bestelling kunnen
voorstellen.
• REFUND AFTER CANCELLATION REQUEST
You placed an order on our website but you have changed your mind? If your order has not been dispatched yet, you can still cancel your order and request a refund.
Once your emailed request processed, we commit to refund you within a maximum of
5 days. You will quickly notice it on your bank account or your PayPal account,
depending on the payment method you had chosen. In case of financed payment, the
application of your withdrawal right will lead to voiding this finance plan. The
finance service provider or Stars-Music.com will be able to refund you. Still,
we will also be able to offer a credit note to use for a future order.
• Terugbetaling na een annulatie van bestelling
U heeft op onze website besteld maar bent van mening veranderd? Indien uw
bestelling nog niet verzonden is, U kunt uw bestelling annuleren en een
terugbetaling vragen.
Zodra uw aanvraag via email behandeld, wij engageren ons om U binnen 8 à 10
dagen terug te betalen. U zal dat snel op uw bankrekening of PayPal rekening
kunnen vaststellen volgens het betaalmiddel dat U gekozen had. In geval van een
betaling in termijnen, uw herroepingsrecht zal het annuleren van het krediet
veroorzaken. De kredietmaatschappij of Star’s Music zal U kunnen terugbetalen.
Nochtans, wij zouden U nog steeds een tegoedbon voor een volgende bestelling
kunnen voorstellen.
U beschikt over muziek materieel op de Stars-Music.com website te koop en wenst
uw mening delen met alle andere muzikanten op de website ?
Schrijf een eenvoudige mening en geef een cijfer aan een artikel vanuit uw
klantrekening. Niets makkelijker, U hoeft gewoon :
A. Een rekening creëren of zich op uw eigen rekening aan te melden
B. De productreferentie op de website zoeken
C. Op “geef uw mening” klikken om uw mening over dit gewenst product te
schrijven
Er is geen beperking, U kunt uw mening over zoveel producten mogelijk geven!
Gelieve echter de volgende regels te respecteren :
Uw mening moet enkel naar legale producten verwijzen (geen crack, illegaal
downloaden, enzovoort…)
- Uw mening moet pertinent zijn, goede argumenten staven. Beschrijf hoe U het
product gebruikt in een begrijpelijk en leesbare inhoud zodat iedereen U kan
verstaan en uw mening kan gebruiken.
- Vermijd de taalfouten en de SMS taal zowel als de zinnen met alleen
hoofdletters. Neem uw tijd om duidelijke zinnen te formuleren.
- Al de meningen worden nagekeken door onze ploeg moderators en geen
publicitaire inhoud of kleine advertentie zal aanvaard worden.
- Ten slotte, elke belastende mening zal systematisch verwijderd worden omdat al
de inhoud die U publiceert onder onze aansprakelijkheid blijft.
Uw heeft ook de
mogelijkheid om een foto van uw Star’s Music bestelling te delen vanuit uw
instagram rekening :
1. Op uw foto, gebruik de 3 hashtags op de productfiche aangeduid #starsmusic
#merk #productnaam
2. Na goedkeuring van de moderators, uw foto zal op de passende productfiche
gepubliceerd worden!
- Al de meningen worden nagekeken door onze ploeg moderators en geen
publicitaire inhoud of kleine advertentie zal aanvaard worden.
- Ten slotte, elke belastende mening zal systematisch verwijderd worden omdat al
de inhoud die U publiceert onder onze aansprakelijkheid blijft.
IK BEN NOG GEEN KLANT EN TOCH...
9 questions
Om op de hoogte te blijven van al het nieuws van onze Star's Music winkels in Parijs, Lille,
Lyon, Toulouse, niets is eenvoudiger, u hoeft alleen maar :
- abonneer u op onze nieuwsbrief door "Nieuwswinkel" te kiezen om
nieuws per e-mail hier
- volg onze sociale netwerken